ロックが大好きだからこそ伝えたい

ロックが大好きなオタクが音楽について語るブログ

I DON'T WANNA KNOW NAMBA69

I DON'T WANNA KNOW   NAMBA69

Through the good and bad times
良い時と悪い時を通り過ぎて
You will always be with me
いつも一緒にいてくれるんだよね
I know you never give up on me
君があきらめないことは知ってる
You're where I belong
そこにいるってことが
You make my heart so strong


僕の心を強くさせてくれるんだ

Will you feel the same
同じように君は感じるかな
When the time starts to change
いつか変わるときが来たら

 

I don't wanna know, I don't wanna know
知りたくない、知りたくないんだ。
I don't wanna know about it
そんなことなんて知りたくないんだ
All I wanna know, All I wanna know is
知りたいのは、僕が知りたいのは
Goods things 'round me
周りの良いことだけなんだ
Evil in society
悪は戒めて
Murderers war and tragedy
殺人犯、戦争や悲劇とか
Anyway I don't care
そんなことどうでもいいんだ
Nothing can bother you and me
君と僕の間で思い悩むことなんてなにもないんだから

 

Heard some CEO stole some money
聞いたよ。社長がお金を盗んだんだってね
So what?
だから何?
And heard come celeb bloke up and done
聞いたよ。有名人が別れて関係が終わったんだってね
Do you really care?
本当にどうでもいいことだよ
They try to make you share
彼らは共有しようと頑張ってた

 

Will you feel the same
同じように君は感じるかな
When the time starts to change
いつか変わるときが来たら

 

I don't wanna know, I don't wanna know
知りたくない、知りたくないんだ。
I don't wanna know about it
そんなことなんて知りたくないんだ
All I wanna know, All I wanna know is
知りたいのは、僕が知りたいのは
Goods things 'round me
周りの良いことだけなんだ
Evil in society
悪は戒めて
Murderers war and tragedy
殺人犯、戦争や悲劇とか
Anyway I don't care
そんなことどうでもいいんだ
Nothing can bother you and me
君と僕の間で思い悩むことなんてなにもないんだから

 

All I wanna know 
僕が知りたいのは
All I really wanna know
僕が本当に知りたいのは
Right here, Right now
ここで、今ここで
Is that you are always loving me
今までのように僕のことを愛してくれるかってことなんだ

 

I don't wanna know, I don't wanna know
知りたくない、知りたくないんだ。
I don't wanna know about it
そんなことなんて知りたくないんだ
All I wanna know, All I wanna know is
知りたいのは、僕が知りたいのは
Goods things 'round me
周りの良いことだけなんだ
Evil in society
悪は戒め。
Murderers war and tragedy
殺人をするもの、戦争や悲劇とか
Anyway I don't care
正直どうでもいいのよ
Nothing can bother you and me
君と僕の間で思い悩むことなんてないんだからさ