ロックが大好きだからこそ伝えたい

ロックが大好きなオタクが音楽について語るブログ

SUMMER OF LOVE Hi-STANDARD

SUMMER OF LOVE   Hi-STANDARD


It was a summer day,
あれは夏の日だったかな
a long hot summer day, not in 69
長くて暑い日だった。69年とは違ってね
I met a girl on the beach with a tan of golden brown hair and long hair
金茶色で長い髪の日焼けした女の子に出会って
We fell in love, she was a gift from the salty air
俺は恋に落ちて、潮風からの贈り物だったんよ
I couldn't imagine the day she would leave my life
彼女が人生から離れてく想像できなかったんだ

 

Oh God, my love is like ice cream
まじかぁ、恋がアイスクリームみたいじゃん
The summer sunshine melts it away
夏の日差しがそれを溶かしてく
I'm so stupid, was it a dream?
本当に馬鹿だったよ、これ夢だったの?
It's a bitter memory
ほろ苦い思い出になったよ
Summer of love
夏の恋のことなんだけどね

 

Not only love,
恋だけじゃない、
but everything I do has gone like this
全部こんな感じでどっか行っちゃったんよ
Why's that? So many, many shitty thing,
何故かって?
そりゃめちゃくちゃくだらんことがあって
I don't have the thing I really love
本当に好きになれることがないんだ
I say I don't mind,
気にしないよって言うけど、
but I really just pretend not to care
本当は気にしてないふりしてるだけだし
Life is long, So I can't cry all the time
人生は長くて、泣きじゃくってらんないから

 

Oh God, my love is like ice cream
まじかぁ、恋がアイスクリームみたいじゃん
The summer sunshine melts it away
夏の日差しがそれを溶かしてく
I'm so stupid, was it a dream?
本当に馬鹿だったよ、これ夢だったの?
It's a bitter memory
ほろ苦い思い出になったよ
Summer of love
夏の恋のことなんだけどね

 

Summer of love, Summer of love,
Summer of love, Oh Yeah
恋の夏、ほろ苦い恋の夏になっちゃった

Summer of love, Summer of love,
Summer of love, Oh Yeah
恋の夏、次の恋に行こうぜ!!