ロックが大好きだからこそ伝えたい

ロックが大好きなオタクが音楽について語るブログ

I HATE U (It's Not A Play On Wards) SiM 歌詞和訳

I HATE U (It's Not A Play On Wards) SiM

Eh-eh-eh, oh-oh-oh

It's not a play on words

これは言葉のあやじゃない

I hope you get it straight

ちゃんと受け入れてくれよな

 

How can I accept everything you said

お前の言ったこと全部どうして受け入れなきゃなんないんだ

You make me upset

お前が俺を呆れさせたんだろ

"I'm sorry you feel that way

そう感じたら申し訳ないけど

But you make me say it

俺にそう言わせることしたからだろ

Need I remind you that tired to break it"

お前が俺をぶち壊したこと思い出せないとか言わねぇよな

 

Here it comes, a small fly is flying in my brain

見ろよ。お前の頭の中にハエが飛んでるぞ

I can't stand your dragon breath

お前のきつーい口臭に立ってらんないな

I'm gonna close your fucking reign

俺がお前の支配を終わらせてやるよ

Fuck your bro' just like your daddy did

兄弟とでもヤってろ。親父がしたようにな

You better drill asshole not a cockpit

ケツの穴のほうがお前にはお似合いだぞ

I don't give a shit about your fucking friends

お前の親友のことなんか知らねぇよ

So I won't pay you even ten fucking yens

10円でも払う気なんかないね

 

FUCK YOU, FUCK YOU it's not a play on words

ふぁっきゅー、ふぁっきゅー 言葉のあやなんかじゃない

FUCK YOU, FUCK YOU it's not a play on words

ふぁっきゅーふぁっきゅー これが言葉のあやに聞こえるか?

Eh-eh, oh-oh

 

Greasy face, bald head

脂ぎった顔、ハゲた頭

Your brain must be dead

お前の頭の腐りきってる

Everything you've done to me it's hard to forgive and forget

俺にしたこと水に流せると思ったか?

Hatred is not inherently bad

憎しみは必ずしも悪いとは限らないんだよ

It's a source of energy for me

俺にとってはエネルギーになる源で

But you are way out of line

でもお前はやりすぎてる

 

FUCK YOU, FUCK YOU it's not a play on words

ふぁっきゅー、ふぁっきゅー これは言葉のあやなんかじゃねぇぞ

FUCK YOU, FUCK YOU it's not a play on words

ふぁっきゅー、ふぁっきゅー これが言葉のあやだと思ったか?

 

 

Fuck you, don't care about me

ふざけんな、俺にかまうんじゃねぇよ

Fuck you, I fucking hate you 

ふざけんな、大嫌いなんだよ。

Goodbye

じゃあな、

Goodbye

さようなら

 

I don't care if you don't care about me

俺は気にしねぇぞ、お前が何を言おうと

I don't care if you don't care about me

俺は気にしねぇぞ、お前が何を言おうと

Oh-oh-oh it's not a play on words

これは言葉のあやなんかじゃない

You're to blame

もう近づいてくるな

 

Fuck you, I fucking hate you

ふざけんな、大嫌いなんだよ。

Fuck you, I fucking hate you

ふざけんな、俺のいないところで勝手にくたばってろ