ロックが大好きだからこそ伝えたい

ロックが大好きなオタクが音楽について語るブログ

GONE coldrain

GONE   coldrain

The small simple lies poison everything
小さな嘘が全てを毒されていって
One by one killing all of the memories
そして記憶が一つ一つ殺されていくんだ
Now it′s time to put this heart out of its misery
今こそ心の孤独から開放されるときで
'Cause I′ve been dying, dying for too long
だって、死にかけてる、もうそろ解放してくれ
The small simple lies poison everything
小さな嘘が全てを毒されていって
One by one killing all of the memories
そして記憶が一つ一つ殺されていくんだ
You can take what you want
欲しいものは手に入る

And leave when you please
好きなようにしてくれ
But just remember I'm not waiting for you
でも俺が待っていないことを忘れるな
No I won't wait for you
まあ待っているわけない
The ship has sailed and I′m over you
船は港を出て、お前の先にいるから


※I swear I give you anything and everything
俺の全てをあげるって誓ったから
Every little piece of me
どんな小さなものでもね
But all you did was look away
でもそれに対して見向きもしなかった
And when I said "I′ve had enough I'm moving on"
そして、もう終わりにしようって言った時に
You said your love was never lost
絶対に俺たちには無くならないって言ったよな
I guess you didn′t realize
それまで気づかなかったと思うんだ
Until all of it was gone
俺らの全てが無くなるまで


Until all of it was gone
俺らの全てが無くなるまで


The pain and the fights never seemed to end
痛みと戦いが終わりのないようで
Every night wondering if we're even friends
毎晩、なんで俺たちがまだ友達なのか不思議だったんだ
Now it′s time to put this love out of it's misery
今こそこの愛の惨めから解放される時で
′Cause It's been dying, dying for too long
だって、死にかけてる、もう解放してくれないか
Dying for too long
もうそろ解放してくれ
If you're in pain that′s how you belong
痛みを感じるのなら、君はそのままでいいよ


※繰り返し


All the years and the tears
月日と涙を
That I wasted on you
俺は費やしたと思ってる
The regrets I will take to the grave
後悔は墓場に葬るけれど
But I won't be missing you
君のことを忘れることは無い
Missing you, oh no
忘れるわけねぇだろ


※繰り返し


Dying for too long
見えてるのに遠いように見えるんだ
('Til all of it was gone)
俺らの全てが無くなるまでね
You said your love was never lost
絶対に俺たちには無くならないって言ったよな
I guess you didn't realize
お前は気づかなかっただろうな
Until all of it was GONE
俺らの全て無くなってるんだ