ロックが大好きだからこそ伝えたい

ロックが大好きなオタクが音楽について語るブログ

WALK NAMBA69

WALK NAMBA69


Where are the good times?
楽しい時間はどこに?
Gone forever
永遠にどっかに行っちゃったんだ
Can I see the smiles?
笑顔なんて見せてくれるのかい?
Almost never
そんなこと無いんだ
We've been torn apart
私たちはバラバラになってしまって
Like a puzzle on the ground
地面に砕け散ったパズルみたいに
Will I ever be back?
もう戻ることなんてないのかな
When there's no one else around
周りに誰もいない時にね

 

So I walk alone
だから、一人で歩くんだ
There's nowhere left to go
でも行きつく場所がどこにもない
I've lost my footsteps
自分の足跡を失っても
Doesn't mean I lost my dream
夢を失ったわけじゃないから
So I walk alone
だから、一人で歩くんだ
There's nowhere left to go
でも行きつく場所がどこにもない
Found myself in a fight
揉め事を起こしてる自分を見つけた
With someone I don't know
誰かもわからない人と
I just walk
僕はただただ歩く

 

Where are the good times?
楽しい時間はどこに?
Don't remember
それが覚えてないんだ
Can I see the light?
光が見えるのかな
Ain't no savior
救世主なんていないよ
When I close my eyes
目を閉じた時に
I find pieces of a dream
夢のかけらを見つけたよ
Do I wanna go
私は戻りたいのかな
Back to what I used to be?
昔の自分に戻りたいのかな?

 

So I walk alone
だから、一人で歩くんだ
There's nowhere left to go
でも行きつく場所がどこにもない
I've lost my footsteps
自分の足跡を失っても
Doesn't mean I lost my dream
夢を失ったわけじゃないから
So I walk alone
だから、一人で歩くんだ
There's nowhere left to go
でも行きつく場所がどこにもない
Found myself in a fight
揉め事を起こしてる自分を見つけた
With someone I don't know
誰かもわからない人と
I just walk
僕はただただ歩く

 

Where are the good times?
楽しい時間はどこに?
Gone forever
永遠にどっかに行っちゃったんだ
Can I see the smiles?
笑顔なんて見せてくれるのかい?
Almost never
そんなこと無いんだ

 

So I walk alone
だから、一人で歩くんだ
There's nowhere left to go
でも行きつく場所がどこにもない
I've lost my footsteps
自分の足跡を失っても
Doesn't mean I lost my dream
夢を失ったわけじゃないから
So I walk alone
だから、一人で歩くんだ
There's nowhere left to go
でも行きつく場所がどこにもない
Found myself in a fight
揉め事を起こしてる自分を見つけた
With someone I don't know
誰かもわからない人と
I just walk
僕はただただ歩くだけだから